Fetu Mamalu

Atinaʻe ma le faʻaogaina o le Phlogopite

O le Phlogopite o se ituaiga o minerale mica e faʻaaogaina i le tele o mea tau pisinisi.O ona uiga fa'apitoa e fa'apitoa ai mo le fa'aoga i pisinisi eseese.

Phlogopite

 

O nisi nei o faʻaoga autu ma faʻaoga o le phlogopite:
Fa'amama vevela: O le Phlogopite o se mea e sili ona lelei le vevela, ma avea ai ma mea lelei mo le fa'aoga i le maualuga o le vevela.E masani ona faʻaaogaina i le gaosiga o mea faʻamalama faʻamalama e pei o le ogaumu, faʻamau faʻamau, ma mea faʻafefe.
Insulation eletise: O le Phlogopite foi o se insulator eletise lelei, e aoga i le gaosiga o vaega eletise e pei o uaea, uaea, ma insulators.
Vali ma faʻaofuofu: E mafai ona faʻaogaina le Phlogopite e fai ma faʻatumu i vali ma faʻapipiʻi e faʻaleleia atili ai o latou foliga, faʻasolosolo, ma le tumau.E mafai fo'i ona fa'aleleia atili lo latou tete'e atu i vai, vaila'au, ma fa'avevela UV.
Palasitika: Ua fa'aopoopoina le Phlogopite i fa'apalapala palasitika e fa'aleleia ai a latou mea fa'ainisinia ma fa'aleleia atili ai lo latou tete'e atu i le vevela ma vaila'au.
Alamanuia faufale: O lo'o fa'aaogaina le Phlogopite e fai ma sui fa'asa'oloto i totonu o le fale faufale.O ona uiga tulaga ese e avea ai ma sui lelei mo le faʻaogaina o mea faʻapipiʻi faʻavae graphite.
Mea teuteu: Phlogopite e faʻaaogaina i mea teuteu e fai ma lanu ma faʻatumu i oloa e pei o paʻu mata ma ata mata.
I le aotelega, o le atinaʻeina ma le faʻaogaina o le phlogopite ua avea ai ma mea taua i pisinisi eseese, mai le vevela maualuga i mea teuteu.O ona uiga tulaga ese ma le faʻaogaina ua avea ai ma filifiliga lauiloa i le au gaosi oloa i le lalolagi atoa.


Taimi meli: Mati-09-2023